Ogame | Online Uzay Simülasyonu

Ogame | Online Uzay Simülasyonu

<-OGAME->

Eskiden oynadığım ve çok etkisinde kaldığım bir oyundu, okulda ders çalışmaz
etütlerde ogame konuşurduk, ne kadar mal kaldırdık, ne kadar filo vurduk, kaç
sömüge oldu? alanlarımız neler? kim daha iyi şeyler yapmış vs birbirimize hava
atar dururduk =) Çok pis takıntı yapmıştı ki, artık yaptıklarım bana yeterli
gelmiyordu ve bu nedenle daha fazla oyun oynayabilmek için sabah 6.00 larda
falan kalkmaya başlamıştım... Hatta arada farklılık olsun diye yabancı
serverlara bile üye oluyodum... ogame'de sabah 6 gece 2 yapıyodum =) Ama baya bi
başarı sağladıktan sora oyunu bırakma kararı aldım ve oyunu bir arkadaşa teslim
edip bıraktım, o da ceza yedi benim için sağolsun hesap uçtu!


Biraz oyunu anlatayım, oyun browser tabanlı bir online oyun. Yani internet
explorer veya herhangi bir internet tarayıcı program ile oyun sitesine girip
site sayfaları üzerinde komut vererek oynuyorsunuz, fazla klavye mouse
kabiliyeti gerektirmiyor yani siz sadece linklere resimlere komutlara
tıklıyorsunuz... Oyunu oynayan diğer insanlarla sürekli etkileşim içinde
oluyorsunuz, size verilen gezegeni geliştirirken hem kendi kaynaklarınızdan hem
de saldırmak yoluyla diğer insanların kaynaklarından faydalanıyorsunuz,
gezegeninizde bina, araştırma ve filo ile ilgili işlemler yapıyorsunuz, işte
maden binaları yaparak maden üretiminizi arttırıyorsunuz, araştırma yaparak bazı
şeylerin yapım hızlarını düşürebiliyorsunuz, yada yeni gemileri ve yeni
özellikleri aktifleştirebiliyorsunuz, yaptığınız gemilerle çeşitli işler
yapabiliyorsunuz, dostlarınıza nakliye, düşmanlarınıza saldırı, sömürgelerinize
konuşlandırma falan...


Haydi bir an önce sen de üye ol ve saldır! =)

Türk server'larının sitesi : www.ogame.com.tr

Bu yazıyı beğendiyseniz RSS akışına abone olarak yeni yazılarımızı e-posta aracılığıyla takip edebilirsiniz. Bu link ile abone olabilirsiniz.

1 yorum var.:

Yasin Alıcı dedi ki...
26.07.2007 16:44  

len milleti nei teşfik ediosun bakım sen oymanayın sakın bu oyunu travian köy kurma oyununu oynayın http://www.travian.com.tr/?uc=tr10_13086
ogam kabus gece gündüz uykusuz gezersiniz sora he solim yani