Rapidshare'in Yeni Halinde Nasıl Download Yapılır

Rapidshare'in Yeni Halinde Nasıl Download Yapılır

Dünyaca ünlü Upload/Download sitesi Rapidshare uzun bir zamandır farklı bir versiyon kullanıyor fakat ben de uzun zamandır oradan indirme yapmadığım için hiç farketmemişim, indirme yapamadım :)
Herşey tamam, kolay. Güvenlik kodunu girme kısmına gelince nanay :) Bir türlü geçemedim en sonunda Google'da arattım ve doğru sonucu buldum. Burada bize 6 adet karakter veriyor Rapidshare ve biz bu karakterlerden köpekli olanlarını yazmıyoruz kutucuğa. Yani kedili olanları yazıyoruz.

Kedili karakter, köpekli karakter ayırt etmek bazen bayağı bir zorlaşıyor ama bir kere yanlış girince ikinciyi yazma hakkı veriyor :)

Şekildeki gibi, kedili olan karakterleri kutucuğa yazıyoruz. Köpekli olan karakterleri ise yazmıyoruz. Kedi ile köpeği ayırt etmenin en basit yolu; köpeklerin tasması var yani boyunlarında kalın bir çizgi var.

Şekle bakarak kutucuğa ne yazacağımızı da öğrenelim; 3VTC karakterlerini yazıyoruz.

Bu yazıyı beğendiyseniz RSS akışına abone olarak yeni yazılarımızı e-posta aracılığıyla takip edebilirsiniz. Bu link ile abone olabilirsiniz.

4 yorum var.:

admin dedi ki...
23.06.2008 12:57  

dün bişey indirmek için girmiştim o sade tasarım falan güzel oldu ama iş kedi köpeklere gelince kaldım. eskiden de vardı ama sadece kediler seçiliyodu böyle kedi köpek ayır insanı canından bezdiriyo. alahdan arada bir hapy hours varda rahat ediyoz.

Serdar Kuzucu dedi ki...
23.06.2008 15:28  

Happy Hours'un belirli zamanları yok değil mi kafadan bi zamanda oluyo :)

Kaan dedi ki...
23.06.2008 16:16  

Sedran,

Happy Hours sabah erken saatlerde başlar ve bazen 6 gibi bazen 5 gibi biter.

Serdar Kuzucu dedi ki...
23.06.2008 17:46  

Benim normal saatlerde de yakaladığım oluyordu Happy Hours'u önceden yav... Neyse artık zaten modemi aç kapa sorun değil ya :)