Asosyal Sözlük

Asosyal Sözlük

Beni tanıyanlarınız bilir. İnternet ile tanıştığım günden beri burnumu sokmadığım iş kalmadı neredeyse. Ücretsiz forum servislerine üye oldum, ücretsiz serverlarda forumlar kurdum, mynet üzerinde mysite açtım, asp içerik yönetim sistemleri ile uğraştım, vbulletin bile kurmuştum zamanında. En son uzun zamandır kullandığım blogger sistemini, yani bloglamayı seçmiştim. Şimdi ise yine bir ücretsiz sözlük kurma servisi üzerinde, yeni bir işe giriştim. Bir sözlük açıp insanların eğlenmesini, iyi vakit geçirmesini ve bana da iyi vakit geçirtmesini düşündüm ve denedim. Bu o kadar kolay değil tabi. Öncelikle Google amcaya kayıt olmamız gerekiyordu. Bunu başardık bir iki link sayesinde. Şimdi o sıralamada yükselmemiz gerekiyor. Bunun için de çalışmaya başladım bu 30 günlük tatilin sonunda inşallah istediğim yerde olacağız.

Bu yazıyı okuyan herkesi sözlüğümüze üye ve yazar olarak bekliyorum. Ayrıca sözlük ile ilgili her türlü tavsiyenizi de merak ile bekliyorum.

http://asosyal.sozlukspot.com

Bu yazıyı beğendiyseniz RSS akışına abone olarak yeni yazılarımızı e-posta aracılığıyla takip edebilirsiniz. Bu link ile abone olabilirsiniz.

0 yorum var.: