Avast! 4 Home Edition

Avast! 4 Home Edition

Evet arkadaşlar, bu güne kadar kaspersky kullanıyordum ve çok da memnundum, hatta her gördüğüm antivirüs anketinde kaspersky işaretleyip herkese onu tavsiye etmiştim... Fakat işte ne olduysa bugün oldu ve kaspersky birden lisans anahtarımın iptal edildiğini söyledi bana, önce şok oldum fakat sonra neyse yeni lisans anahtarı bulurum internetten diye düşündüm, ama kaspersky'nin yeni versyonu olduğu için (7.0.0.119) hiçbir yerde uyumlu bir lisans anahtarı veya crack bulamadım.. Bu nedenle tanıdığım, bildiğim ve eskiden bilgisayarıma çok emeği geçmiş olan avast'a geçtim tekrar...
Bu işini sessizce yapan(virüs bulunca çıkardığı alarm sesi hariç=)), virüs programını da çok seviyorum ve böyle giderse bana kaspersky'nin yokluğunu hissettirmeyecek gibi... Neyse bu kadar konuştum bari bu güzide programı sizlerle paylaşayım da bu kadar konuştuğum bi işe yarasın =)

BUYRUN; DOWNLOAD

İnndir.com diyor ki; Ev kullanıcıları programın çalışabilmesi için kayıt formunu doldurup E-Posta adreslerine gelecek olan anahtar numarası ile programı sınırsız olarak kullanabilirler.
Bu arada inndir.com'un yukarda alıntısını yaptığımız kayıt formunu göremedim hiçbiryerde ama ben programı sınırsız kullanıyorum gene=)

Bu yazıyı beğendiyseniz RSS akışına abone olarak yeni yazılarımızı e-posta aracılığıyla takip edebilirsiniz. Bu link ile abone olabilirsiniz.

0 yorum var.: