MSN'de Sınırsız Titreşim Gönderin (A-Patch)

MSN'de Sınırsız Titreşim Gönderin (A-Patch)

Download Linki

Denemek için programı kullandığımda çalıştığını görünce çok sevinmiştim... Geçenlerde de bir arkadaşın benden bu programı istemesi benim programı buraya paylaşma isteğimi getirdi =)
Biraz bahsedeyim, programı indirip çalıştırıyorsunuz, program neredeyse msn'in bütün özelliklerini değiştirebileceğiniz seçenekler içeriyor... Ben fazla ingilizcem olmadığı için sadece titreşim özelliğini kullandım çünkü msn'e bazı istemediğimiz şeyler de olabilir bilmediğimiz şeyleri yaparsak...
Neyse anlatmaya başlayayım;
ilk önce MSN'imiz açık ise onu kapatıyoruz, saatin yanındaki simgeye sağ tıklayıp Çıkış diyerek...
Programı çalıştırdık mı? Hayırsa çalıştırıyoruz...
Karşınıza bir pencere gelir...
Patch Messenger seçeneği işaretli ise Next diyoruz...
Burda sürekli karşımıza değişik seçenekler çıkacak; bu durumda;
+Remove Nudge Delay
+Disable Nudge Shake
gibi iki seçeneği buluncaya kadar next yapacağız, bu iki seçeneği bulunca, sol taraflarındaki onay kutusunu işaretleyip next yapacağız...
Sürekli Next yaparak ilerlediğimizde en sona gelince next seçeneği apply seçeneğine bırakıyor yerini... Apply seçeneğine bastıktan sonra karşımıza gelen uyarı penceresinde de tamam seçeneğini seçiyoruz, ve msn'imiz sınırsız titreşim özelliği kazanıyor... Hayırlı olsun...
Artık biriyle konuşurken titreşim tuşuna 20 kere de bassanız titreşim karşıya ulaşacak ve sizde herhangi bir uyarı görünmeyecek...

Bu yazıyı beğendiyseniz RSS akışına abone olarak yeni yazılarımızı e-posta aracılığıyla takip edebilirsiniz. Bu link ile abone olabilirsiniz.

1 yorum var.:

Adsız dedi ki...
6.02.2008 09:47  

teşekkürler programı indirmiştim multi msn seçeneğini yaptım fakat sınırsız msni yapamamıştım zaten a-patch sınırsız titreşim şeklinde arama yaptığımda buraya eriştim
teşekkürler, yaptım : )