Webmasterlar İçin Güzel Bir Firefox Eklentisi: SearchStatus

Webmasterlar İçin Güzel Bir Firefox Eklentisi: SearchStatus

Firefox 3 Eklentileri Firefox EklentisiFirefox 2 kullanırken girdiğim sitelerin pagerank değerlerini gösteren bir eklentim vardı bu eklentinin Firefox 3 için olan versiyonunu aradım bugün ve baktım birileri çok daha iyisini yapmış. Bu eklentiyi kurduğunuzda girdiğiniz sitelerin Pagerank ve Alexa değeri Firefox pencerenizin isteğiniz doğrultusunda ayarladığınız bir yerinde görüntüleniyor. Bununla da kalmıyor, @ şeklindeki simgeye sağ tıklayarak o site ile ilgili daha fazla veriye ulaşabiliyoruz. Bu veriler;
-Sitedeki linklerin sayısı, içe ve dışa açılan linkler, follow ve nofollow linkler,
-Domain'in sahibi, DNS Sunucuları, pazarlayan firma,
-Sitenin robots.txt dosyası,
-Google site: ve link: aramalarına giden kısayollar...
Başka birkaç seçenek daha var bunları da eklentiyi yükleyince görün, ben biraz resim ekliyorum buraya.
Search Status eklentisi firefox eklenti
Bu üstte gördüğünüz firefox'un sağ altına ayarladığım eklentinin simgeleri...

Search Status eklentisi firefox eklenti
Bu ise o simgelerden biri olan @'e tıkladığımızda açılan menü...
Search Status eklentisi firefox eklenti
Ve bu da o menüdeki Link Report'a tıkladığımızda gelen sitedeki linklerin sayısı...
Eklentiyi burdan indirin:
https://addons.mozilla.org/.....-..../searchstatus-1.25-fx.xpi

Bu yazıyı beğendiyseniz RSS akışına abone olarak yeni yazılarımızı e-posta aracılığıyla takip edebilirsiniz. Bu link ile abone olabilirsiniz.

0 yorum var.: