Web'den Değişik Haberler

Web'den Değişik Haberler

- Sanırım bloga girdiğinizde farkedebiliyorsunuz, tasarımı bayağı değiştirdim, hala da bir dikiş tutturabilmiş değilim. Tasarım konusunda bana tavsiyeleriniz varsa bakarım, sonuçta bu blogu sizler takip ediyorsunuz.

- Daha öncelerde çıkartılan yeni bir kanunla MSN adresi çalmak artık suç olmuştu. Eski haberleri okurken bir haber buldum ve ilk kez böyle bir şeyle karşılaştım. MSN adresi çalan bir kişiye hapis cezası verilmiş. Haberin devamını bu linkte okuyabilirsiniz..

- Google bir yenilik getirmiş, Google Map'a girdiğimizde sokak görünümü diye bir seçenek çıkıyor haritamızda, burda sokak görünümünü(ingilizce iken Street View) seçersek sokaklarda çekilen fotoğraflar ile sokakları 3 boyutlu olarak gezebiliyoruz. Sanırım Google yakında İstanbul'un da görüntülerini alacakmış.

- Blogger birçok değişiklik getirdi. Bunlardan en önemlisi bana göre yorum formunun yazıların altında çıkabilmesi özelliği. Daha birçok yenilik de draft'da yayımlandı ama blogger'a gelmedi henüz. Ama draft'dan blogumuza ekleyip kullanabiliyoruz. Yorum formunu blogunuza eklemek için tıklayın.
Başka yenilikler için de buraya bakın: 1, 2

Bu yazıyı beğendiyseniz RSS akışına abone olarak yeni yazılarımızı e-posta aracılığıyla takip edebilirsiniz. Bu link ile abone olabilirsiniz.

2 yorum var.:

tayfur burcum dedi ki...
22.07.2008 13:11  

merhaba sitenizle lınk almak ıstıyorum sızın gıbı degerlı sıte yonetıcılerıyle ılgılenmek ve pagerank yukseltmek ıcın el ele vermek ıstıyoruz http://www.akilsiztv.com/ ekıbı

Adsız dedi ki...
25.07.2008 10:19  

Arkaplan çok dikkat çekici olmuş daha sade olabilir...