Oradan Buradan Yazılar

Oradan Buradan Yazılar

Yine web'den farklı haberler getirdim, işim gücüm yok artık blog okuyorum sizlerle de paylaşıyorum. Bir de para kazanmak için tamamen ticari amaçlı bir blogum var. Son zamanlarda da yeni bir tema üzerinde çalışıyorum. O temanın tasarımı tamamen bittiğinde buraya onu yükleyeceğim, diğerini de sizlerle paylaşmayı düşünüyorum. Ne dersiniz? Hoş olmaz mı? :)
Neyse, gelelim sizler için oradan buradan topladığım şeylere.

- CSS ve HTML kodlarının açıklamalarını içeren 5 adet pdf dosyası, sanalduvar bizimle paylaşmış. Bağlantı.
- 3 boyutlu(3D) ilginç RSS ikonları, bizimle Henster paylaşmış. Bağlantı.
- eburhan'da rastladığım ve hemen yer imlerime eklediğim güzel bir kaynak, yuvarlak köşeli kutular yapabilmemizi sağlıyor ve istediğimiz renk ve boyutlarda. Açıklamalarıyla birlikte eburhan.com bizimle paylaşmış. Bağlantı.
- Ben gibi tüm blog yazarları yazdığı bir yazıya okuyuculardan yorum gelmesine çok sevinir.(Saçma sapan yorumlar hariç) Selçuk Hoca bizimle yazılarımıza nasıl daha fazla yorum alabileceğimizi paylaşmış. Bağlantı.
- Kendi alan adına sahip blog yazarları kendi alan adı altında istediği gibi bir mail adresine sahip olabiliyor. Peki bunu blogger veya wordpress ücretsiz alan adlarını kullanan kullanıcılar yapamaz mı? Tekin Tuzsuz anlatıyor. Bağlantı.
- Birçok blog yazarı rastgele bağlantılar isimli bir javascript kodu ile ziyaretçilerine bağlantılardan sadece bir kaçını gösterirler. Bu bağlantıların resim olarak görüntülenmesini blogger için Emre Zeytin anlatmış. Bağlantı.
- Google Page Creator üye alımını durdurmuş ve yeni bir alan adıyla hizmete geçeceklermiş. Eski kullanıcılar GooglePages kullanmaya devam edebiliyor ama yeni kullanıcılar dahil olamıyor. Mafiamax'a gidelim. Bağlantı.
- Tüm dünyanın bildiği sosyal imleme sitesi del.icio.us adresini değiştirmiş. Açıkçası ben de yazmakta zorlanıyordum, hatta hala doğru yazıp yazmadığımdan emin değilim. :) Bağlantı.
- Feedburner abone sayımızı olduğundan fazla gösterebilir miyiz? Cevap evet. Sesebian yazmış ve videolu anlatım. Bağlantı.
- Bu pek yeni değil ama çok sık karşılaşılmasından dolayı paylaşmayı yararlı gördüm. MSN'de bu resim senin mi? Resimlerime bakmak ister misin? yeni çekildim taptaze vs çekillerde aldatmacalı bir şekilde karşıdan gelen zipli dosyalar veya site adresleri ile bilgisayarınıza bulaşan ve sizin bilgisayarınızdan da kendisini diğer insanlara bulaştırmaya çalışan virüs için bir araç. beyn.org bağlantısı.

Bu yazıyı beğendiyseniz RSS akışına abone olarak yeni yazılarımızı e-posta aracılığıyla takip edebilirsiniz. Bu link ile abone olabilirsiniz.

0 yorum var.: