PCDostu.com 1. Yıl Teması

PCDostu.com 1. Yıl Teması

PCDostu.com olarak 1. yılı geçen ay geride bıraktık. 2 yılın başında düşündüm ki, bu yıl hiç değiştirmeden sabit bir tema kullanayım. Bunu deniyorum. Eski temamı da sizinle paylaştım.

1. yıl temasını sizlerle paylaşmadan önce birkaç değişiklik yaptım. En önemli değişiklikler, tab menüyü kaldırdım, çünkü gerçekten hatalı bir script idi. Daha sonra kendi host'umda olan resim ve scriptleri kaldırdım, scriptler zaten basit şeylerdi. Tamamen kaldırdım temadan. Resimleri ise imageshack'e yükledim. Bu scriptler "rastgele yazı oku", "son yazılar" ve "son yorumlar" scriptleri idi. Bunları isterseniz daha sonra sizler de arayıp bulabilirsiniz.

PCDostu.com 1. Yıl Teması; iki kolonlu, mavi ve kırmızı renk ağırlıklı hoş ve sade bir blogger temasıdır.

Ekran Görüntüsü(büyütmek için resmi tıklayın);


Demo için tıklayın.
İndirmek için aşağıdaki bağlantıyı tıklayın ve açılan sayfada Karşıdan Yükle seçeneğini tıklayın.

Bu yazıyı beğendiyseniz RSS akışına abone olarak yeni yazılarımızı e-posta aracılığıyla takip edebilirsiniz. Bu link ile abone olabilirsiniz.

6 yorum var.:

Alper dedi ki...
9.08.2008 14:23  

Sağol,güzel temaydı teşekkürler

Enes İLHAN dedi ki...
13.08.2008 14:04  

Yeni tema çok güzel olmuş serdar.Biraz daha üsünde oynama ile(header kısmı) daha harika şeyler çıkacağına eminim...

Serdar Kuzucu dedi ki...
13.08.2008 15:34  

@Enes;
Teşekkürler yorum için. Header kısmını ben de beğenmedim aslında :) Ama daha iyisini yapmak konusunda da hayal gücü ve yaratıcılık yok bende ya :)

Unknown dedi ki...
21.10.2008 14:30  

by furkaN nasıl inecek

Unknown dedi ki...
21.10.2008 14:31  
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Unknown dedi ki...
21.10.2008 14:32  
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.